2015. január 24., szombat

Still

Na meg volt a bál.Húú hát kicsit rövidre sikeredett és azon kívül,hogy a szoknyám túl pörgős volt és kb. 6szori alkalom után szóltak,hogy kint a....hagyjuk mim..és utána nem táncoltam semmit...ahhoz képest jó volt inkább úgy mondom xd.Szépen lejárattam magam a suli előtt..de semmi gond...#swag #swag #yolo #yolo :|
Aztán ettünk jó nagyon csináltam sütit,hmmm...természetesen az utolsó adag odaégett ,hogy megkoronázza a napot...de az is elfogyott.:3
Ja meg amúgy nagyon jó kedvem van..és csapongnak a gondoltaim...a haj festés meg nem jött be sajnos..csak egy minimálisat segített :c
Meg a bál után itt aludt D és megnéztük a Totorot.Jajj tényleg erről jut eszembe leakartam valami jóféle Totorós borítóképet :3- akkor közben- *kutat *kutat*keres*keresgél*
Jó igen most csak azért sem olyan képet vágtam be...mert nem tudtam melyik legyen.
Közben el kell surrannom szóval egy gyors összefoglaló..a lényeg,hogy megváltozott az órarendünk remélhetőleg jobb lesz..a latin tanárt leváltják szóval már csak jobb lehet...
Minden szupi szuper remélem nektek is! *-*
Pááááááá
Sayu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése