2015. május 10., vasárnap

Írok ,mert miért ne

Na hát akkor különben ezzel a kis bevezető mondattal kezdem mondandóm,aminek sok haszna nincs,de kára se.
Az élet szép.
Most kiegyensúlyozott.
Remélem.
Az is marad...


Találkoztam a volt magyar tanárommal (elmentünk kávézni xd) és kifaggattam...miért lett tanár? Tud-e nekem segíteni? Tanácsot adni? S végül visszaadta a lelkesedésemet és elterelt abba az irányba,hogy magyar emeltszintű érettségit tegyek.Nagyon jól hangzik...már csak a nyaramat kéne rááldoznom.Leadtam a bioszfakultációt...és most itt állok egy angol fakttal és magammal ,hogy küzdjek.Meg tudom csinálni és sikerülni fog.Visszajött némiképpen az önbizalmam is ,úgyhogy hajtok nagyon...most épp matekból ,hogy évvégén a jobb jegyet kaphassam meg.
Más téren is minden okés..ez a hétvégém is fantasztikusan telt.D-ztem egész tegnap..rendeltünk 4 pizzát...xd Családos csókát néztünk....cicákat és kutyákat  tutujgattunk...megismertem a családját jobban..náluk alhattam <3
Megnéztük a Villám és a varázslót amit én sikeresen villám és a lángosnak értettem.(a varázsló helyett mágust mondott aztán így :''D) Szóval rengeteget nevettünk,nagyon jól telt. Ami most beárnyékolta egy picit a kedvem,hogy véletlenül matek füzetet vettem törinek....hát mondhatom nagyon ügyes vagyok.De semmi gáz majd holnap veszek másikat.(Matekból van maradék az évekről egy csomó..a vonalasok pedig valahogy mindig elfogynak.)(csak velem van így vagy másokkal is?) no mindegy
Legyetek jók egyetek sokat!
Pááááááá
Sayu

Ui.:El is felejtettem az érettségi szünetben félévre csinált nekem D egy ebédet.Mézes -mustáros csirkét jajj nagyon finom volt és nagyon imádtam.<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése