2014. augusztus 2., szombat

Próbálkozok-08.02.

Elérkeztem az első blogbejegyzésemhez azt hiszem.
Tulajdonképpen ,akik meghozták rá a kedvemet az Kykky és Rencsó volt.Egy rendes bejegyzéshez sajnos fogalmam sincs mikor jutok el,de mivel mindjárt vége a napnak és az előtt mindenképp beakarom fejezni ezt a bejegyzést.Ezért mára ennyi volt.Megpróbáltam valami elfogadható külsőt kölcsönözni a blognak.Valamennyire elégedett vagyok..az
ismerkedést én a bloggal majd még folytatom.:D
Ezt a cukiságot még Kykky csinálta :3

5 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy megjött a kedved a blogoláshoz :D Remélem nem megy el egyhamar :D
    Úristeeen, de régen csináltam ezt xD Lehet újra kéne rajzolni? Hmmm... na majd meglátjuk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igeeeen, rajzold újra! *-* Ezt a képet is imádom, de úgy örülnék, ha csinálnál még egy ilyet :3

      Törlés
  2. Úgy érzem ez megint nem tőlem fog függni..ha a gépem ismét lehal...(és abba hagyom, lehet nem kezdem el újra...)márpedig mostanság megint gonoszkodni..(no mindegy...nem most lett újra gépem egy-két hónapja..dehogy xD)
    Juj ha újra lesz rajzolva,akkor azonnal szólj:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mit csinálsz te állandóan a gépeiddel? xD

      Amúgy örülök, hogy újra blogolsz és cuki lett a fejléc is :3

      oh, és persze kérnék tőled egy cserét is :)

      Törlés
  3. sámliiit :'D csak nem tudom..ganajkodnak velem általában :(
    köszönöm :)
    majd kapsz cserét...még nem tudom mikor :'D először felfedezem titeket ,hogy tehetlek ki meg ilyesmik B|

    VálaszTörlés