2014. augusztus 3., vasárnap

Szerencsés vagyok *-*

Bár elég késő van ahhoz,hogy találkozz valakivel ...délután három...de ha ott alhatsz nála akkor az felbecsülhetetlen érzés.Főleg ha napjára sem emlékszel annak mikor voltál ott utoljára.*személyesnévmáskegyetlenváltása*
Csak ki kell takarítanom a garázst meg az udvart és letörölgetnem meg lépcsőt mosnom..illetve a szobámat kicsit rendre passzírozni és mehetek is.De nem baj mert megériiiii :3 A barátomhoz megyek...Fullmetal Alchemistet nézni *-* szerintem hajnalig fogjuk nézni...én újra ő meg most először a kis friss hús.:D De szerencsére nagyon tetszik neki szóval nem csak miattam nézzük.(Vajon merne mást mondani ,mint hogy tetszik?)(Nem..muhahahahah) De egyébként az Inuyashát és Trónok harcát is nézzük..ejj soha nem fogunk egyik végére sem érni azt hiszem..főleg ha még egyet valamikor elkezdünk..már pedig szerintem elfogunk.:'D

Holnap lesz a második munkanapom egyébként. De mivel esik most az eső...lehet holnap is fog és haza küldenek.No mindegy.Első nap is hazaküldtek azaz 1-jén ,mert nem tudták megoldani a balesetvédelmi oktatást...de így is megkaptuk a napot hiphip hurrá.:3 Tavaly is itt dolgoztam azaz a polgármesteri hivatalnál,mint kirendelt segédmunkás vagy más néven parkgondozó.Múlt évben gazoltunk és főleg a városi játszótereket festettük.A festést nagyon élveztem ,remélem idén is többet festünk ,mint gazolunk. Sajnos az előző évben volt pár ellenérzésem a munkatárasaimmal kapcsolatban.Nem igazán pendültünk egy húron.Egészen más volt a humor világunk...és azért elég vidám és mindenen nevető embernek tartom magam,de amin ők nevettek azon én egyáltalán nem tudtam.Oké,hogy más embereket kifiguráztak..kiutáltak stb. de azon,hogy... na jó ezen nem fogom túl tenni magam soha.S inkább nem írom le...ha valaki nagyon akarja majd üzenetben....de szóval betegek.Idén már pár ismerős is a brigádban van...és a tavalyiak sehol ők előző hónapban voltak ,mint nem rég megtudtam és megúsztam őket hála az égnek.:D
Kíváncsi leszek..mert az egyik "kedves" khm osztálytársammal is együtt dolgozhatok.Na mindegy abbahagyom úgy érzem ma már túl sok negatívummal szennyeztem az irományaim.:D

Megyek befejezem a takarítást ,aztán sietek FMA-t nézni:3
További szép napot mindenkinek!
Sayu




2 megjegyzés:

  1. Jó nektek, hogy együtt néztek dolgokat :D Nálunk én általában (főleg ha filmről van szó) akkor elkezdem szegényt harapdálni, bökdösöm, piszkálom. xD De az FMA-t én is megnézettem az enyémmel és nagyon bejött neki :3
    A munkához meg kitartást! <3 Sajnos sok hülye ember van a világon és általában ebből sok dolgozik... épp veled.... Naaa, mind1. :'D

    VálaszTörlés
  2. Jó bizony :3 Ha tudjuk nézni...mert ha ő jön hozzánk akkor általában nem tudjuk..:c és általában ő jön ..mert anyum ilyen harapós és nem enged el valami sokszor..:/ De jó nagyon igen :3 Amúgy nálunk meg épp ő szokta ezt csinálni..én épp bőgök majdnem egy jeleneten..amikor elkezdi harapni a fülem..olyan kétes érzéseim vannak ilyenkor..:'D
    Köszi :3 Végül nagyon jó fejek lettek akikkel dolgozom :3 eddig imádom őket :D

    VálaszTörlés