2014. augusztus 4., hétfő

Bibi-Minden szupi-szuper

Bibi lett az ujjamon a csiszolástól,de megérte mert eddig imádom azokat a munkatársaimat akiket megismertem.*_* Tavaly ugye meséltem,hogy annyira nem élveztem,de idén annál inkább.Sok meló lesz,de mivel egy órával előbb haza is engedtek szóval nem para.Csiszolgattuk a padokat és nevetgéltünk szinte.Két embert ismertem meg közelebbről,az egyiket egyáltalán a másikat már mondhatjuk úgy ,hogy ismertem...de csak néhányszor beszéltem vele....és akkor sem voltam öhm teljesen józ... akarom mondani..öhm ezt nem lehet szépen megfogalmazni...na mindegy szóval csak vicces kedvemben beszélgettem vele egy picit.(S akkor is sakkoztunk és egyszer megvertem muahhahahhahahahahah) A másik srácot eddig nem ismertem,de örülök már most ,hogy megismerhettem eléggé jó humora van úgyhogy azt hiszem jól fognak (és gyorsan) eltelni a melós órák..s ha még a többieket is jobban megismerem.^_^
Ma-Tegnap néztünk egy csomó FMA részt..és nagyon jó volt..megint megkönnyeztem egy csomó részt...Bár ennek hála nem sokat aludtam...és persze éjszaka közepén lehet a legjobb dolgokról beszélgetni.S ilyenkor jön rá a Nyomimra is a szófosás úgyhogy éjjel egykor sem tudtam lelőni..de szerintem hamar bealudtam..úgyhogy szegény hiába csipogott összevissza. :'D
Kb. ennyi történt...megint nagyon elkényesztettek a barátoméknál..és óóó annyi kaját meg sütit csomagoltak nekem.Kész álom.
Holnapi terv meg,hogy barátnőzök szóval..minden szupi-szuper.:D(Na és persze holnap lesz 7. hónapfordulóm a nyomival...de elfelejtettük..szal most külön ünneplünk.:))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése