2014. augusztus 5., kedd

Munkaaaaaaaa

Na szóval ma kicsit nagyon szívás melót kaptunk..először a napon a kövek közül szedegettük ki a tarackot...de aztán mondták,hogy jajj a kilátóban lesz majd egy konténer ami mellé pakolták a szemetet miután azt bepakoltuk (fel és legyalogoltunk) haza is mehetünk.Jajám...de nem volt meg a konténer...közben meg valami fószer elkapott minket ,hogy ő szólt az önkormányzatnak..hogy kellenek emberek meg minden és ,hogy biztos hozzánk küldték mert volt itt egy konténer stb.Nem hittünk először neki...na nem alaptalanul ,de mégiscsak felhívtuk a főnököt..aki úgy gondolta,hogy miért is ne maradjunk ott segíteni...Úgy ,hogy a kilátó alatti meredek hegyoldalból a fákat dobáltuk ,húztuk vontuk lefelé ,miközben méhkassal a közelbe reménykedtem nehogy leessek vagy ha lesek csússzak és ha már csúszok ne a darázsfészken keresztül.S ennek a tetejébe még az is kiderült,hogy én nem rég a fószer nyaralójában nyaraltam...öhm jó az arcmemóriám...na mindegy..meglepett de gondoltam akkor legalább biztos kedves lesz ha így megjegyezte,hogy én kivagyok...de nem egy faking főnök volt és osztogatta a parancsokat..a végén már az avart..avrot..öhm avartot hordtuk le a hegyről..amit már eléggé nevetségesnek tartottam de semmi baj..túl éltem itt vagyok.:D
Utána találkoztam egy barátnőmmel ,fagyiztunk ..ehetem végre mert egészen addig inni is alig mertem elmenni ,és minden jó volt.:3
Na mindegy a mai nap is eltelt,ma vagyunk a nyomival 7 hónaposak ,de ezt már tegnap említettem..majd remélem hétvégén kicsit megünnepeljük..bár amúgy nem szoktuk..de most buli lesz ,ami utószülinapi..de szerintem engem nem fog zavarni...:D
Már csak azért is valami fához kapcsolódó képet rakok ki...
Ez egy fa ez egy...mára elég volt a fákból
Ui.El felejtettem a legviccesebb részét még a gazolós sztorinak...kb. egy órát gazoltunk majd elmentünk kajálni..és a bolt ott volt két méterre szal nem lógtunk sokat..de persze ,hogy akkor jött a rendes munkaosztó főnök..:'D ááá



2 megjegyzés:

  1. Fhú, jó fáradt lehetsz. :S Ez tényleg szívás lehetett.
    Amúgy sok boldogságot nektek :D

    VálaszTörlés
  2. De nem gáz..szerintem nem lesz több ilyen..tavaly is ugyan ezen a helyen dolgoztam és mindig rendesek voltak kb.:)
    Köszönjük :3

    VálaszTörlés