2014. augusztus 6., szerda

Henyélés

Tegnapról még kimaradt ,hogy kaptam a barátnőmtől szülinapi ajándékot,amibe csupa-csupa jó dolgot tett *_* Egy szívecskés szappant (talán rejtett utalás,hogy büdös vagyok?:'D) valami vicces kártyát...(imádok játszani :3),egy szép kék körömlakkot *-*..most hogy az életben egyszer megnövesztem a körmöm hosszúra elég jól kitalálta..pedig legalább egy hónapja nem találkoztunk és alig beszéltünk :/ Csokiiiiiiiit na és persze egy nagyon szép karkötőt amit ő tervezett meg majd fűzött össze :3..majd lehet teszek ki képet ..de általában lusta vagyok feltöltögetni :$
Ma nap egyébként felkeltem és zuhogott az eső...bementem dolgozni és haza küldtek.Ráadásul megfogom kapni a napi béremet szal megérte a tegnapi kemény munka...(amúgy izomlázam van az ujjaimban..a csuklómban a derekamban és a lábaimban...a legviccesebb az egészben,hogy az ujjaimban és a csuklómban akkor érzem..ha valamit megakarok fogni vagy markolni :'D)
Holnap ha esik megint,akkor egy nagyon nagy mázlista vagyok.De egyébként megint találkozom egy barátnőmmel..ő kiment több mint egy hétre Svájcba és úúúúú azt mondta hozott csokit...most tök olyan érzésem van ,mintha mindenkivel azért találkoznék..hogy kapjak valamit...pedig nem mert hiányoznak :c
Na mindeeegy én is hoztam volna neki valamit ha jártam volna külföldön :3
De most csak ennyit rizsázok...bár aludtam ma egyszer kb.24:00-06:20-ig aztán 9.40-15.10-ig.. de álmos vagyok most is szóval remélem ha most elalszom folytatom a mai álmaimat...:$ (Álmomban valaki végig ölelgetett és kb. cipelt magával...de nem láttam az arcát szóval kíváncsi vagyok ki az..remélem nem valami pedofil ember hanem a Nyomim xD)
Sziasztok ezzel a fantasztikusan idetartozó képpel kívánok jóéjszakát! :*
Sayu


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése