2014. augusztus 9., szombat

,,Irány az Olümpoooosz!"

Na szóval izé...tegnap előtt meg tegnap elég savanyú kedvem volt...és szerintem fogalmazni sem tudtam volna ezért nem írtam.(Miért amúgy tudok?)Na mindegy ezt a kérdést ne feszegessük xD
Tegnap lebetegedett a nővérem és hányt..szegénynek még most is fáj a feje...meg minden baja van...:( Anyum persze ilyen pillanatokban a legegyüttérzőbb... úgyhogy mielőtt itt elszidnám,abbahagytam.:3

Ma kb. az ébresztőm előtt tíz perccel felkeltem 9.25-kor ,hogy eltudjak kezdeni takarítani,sütni a sütit a bulira ,na meg az ebédet.:) A takarítással kb. végeztem a sütik sülnek és az ebéd is.Szóval közben rittyentek egy ilyen kis bejegyzést..na azért mert van most egy óriási boldogság a számomra... mehetek VAD FRUTTIK és ESTI KORNÉL koncertre 29-én Pestre.A két kedvenc együttesem...és elmehetek úristen..még nem tudom felfogni..hiszen ahányszor előálltam az ötlettel anya elutasította és lám..kiderült,hogy a nővérem egyik barátja megy...és mehetek mert ő is megy.Micsoda logika.*-* Na mindegy a legjobb az egészben lehet,hogy ő még féláras jegyet is tud szerezni.Az biztos ,hogy 30-ra nem lesz hangom.Hát nagyon fel vagyok dobódva...úristen ennél jobb szebb dolog nehezen történhetett volna meg velem.Imádok élni. >_<

Közben most kivettem az egyik adag sütit.Raknék föl képet...de nem valami gusztán néz ki...de annál finomabb.

Most nem igazán megy,hogy egy dolgot kifejtsek bővebben. Na mindegy a lényeg,hogy jövőhéten vége a gazolós napoknak a melóban és festeni fogunk.Csak sajnos szétfogják osztani a csapatot...valaki  játszótereket fog..valaki meg padokat .Tavaly főleg játszótereket csináltam és az elég laza volt.Szóval most is arra jelentkeztem...De igazából nekem mindegy lenne csak jó lenne ha a csapat azon részével raknának össze akiket már megismertem és megszerettem.Reménykedek..az egyik srác ,akit bírok mondta ,hogy jön velem játszóterezni...de azért a többieket is akarom.Én kis telhetetlen.:')

Na páá megyek kiszedem a sütiket és porszívózok aztán gyerünk az éccakába. B|




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése