2014. augusztus 10., vasárnap

Sose halunk meg...vagy inkább csak ritkán!


Kicsit barátkoztam a beállításokkal egy fokkal jobb külső érdekében..még a cserék helyét meg ilyesmiket megcsinálok majd és egyelőre elégedett leszek..és majd egyszer a HTML kódokat is bevetem..egyszer..talán xD-ahogy egyszer bemutatkozást vagy hasonló információ halmazt is csinálok magamról..egyszer és mondtam már,hogy szeretem áthúzogatni a betűket?:'D

A mai egy jó nap volt...4kor dőltem ki a buliban..öhm egy kb. 9-ig hagytak aludni...és utána takarítottunk meg ilyesmi.Kb. 12.30-ra értem haza...azután siettem apához...strandoltunk egy nagyot...unokaöcsémet tanítottuk úszni..eddig rettegett a víztől és most már ..ahogy ő fogalmaz "merül" szóval kihasználjuk az alkalmat és amíg lehet megyünk vele úszni.:)

Visszatérve hajnalban történtek érdekes dolgok...de ahol nem történnek az nem is biztos,hogy jó buli volt.(?)Senki nem tört össze semmit..a mocsok sem volt valami nagy...ügyik voltunk.Volt ügyes koktélos fiúnk szóval én főleg koktélokat ittam...azok fincsik :D De aztán viszonylag hamar kidőlt a koktélos fiam szóval lefektettem aludni szerencsétlent...amúgy az egész egy nagy vadászházban volt az erdő közepén úgyhogy nagyon jó volt...hangosan mehetett a zene senkit sem zavartunk...csak amikor eltűnt pár ember az nem volt túl vicces. :O
De mindjárt bealszok azt hiszem ...úgyhogy elköszönök egy fantasztikus Vad fruttik számmal...ti. ebből idéztem a címben.:)
Czupp :*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése