2014. augusztus 11., hétfő

Ha lekapcsolod a villanyt..attól még a budi nem húzza le magát

A cím...az egy mai fantasztikus okfejtésem...igen köszönöm..nem kell ekkora tapsvihar..:') szeretek egyébként...hülyébbnél hülyébb címeket kitalálni
Na de sosem tudom ,hogy kezdjek el egy bejegyzést..úgyis összevissza fogok ugrálgatni a gondolataim között..ááá akkor megpróbálom időrendben...hátha sikerül.

A mai nap is 6.20-kor kezdődött ,mint a többi.Jajj de így nem tudok elkezdeni semmit.Elmegy a kedvem,hogy le kellene írni az unalmas részeket is..ááááá pedig összefüggésesen kéne írjak...ó jajj.:'D
Ma végre festettünk a melóhelyen.(Ami amúgy pont a Nyomim közelében volt..szal reggel 9kor felkeltettem és lerendeltem egy puszira...:333)Szétosztották a csapatot sajnos aminek nem örültem...a srác akit nagyon bírok ma szabin volt,úgyhogy két savanyú leánnyal maradtam ,meg egy sráccal, aki meg antiszockodott.De észrevettem,hogy kettesben szívesen beszélget és ő vele legalább lehetett is nem úgy,mint a másik kettővel...nem tudom ők kicsit feszélyezettek nekem..félek mi van ha mosolyogni kellett volna nem festeni..ujujj ..nem ment volna valami könnyen.:/ No mindegy a holnap egy fokkal jobb lesz ilyen szempontból azt hiszem.:)
 Ezek után barátnőztem és suliszereket kerestünk neki ,szóval az egész várost bejártuk.Aztán haza értem befestettem a nővérem haját...igen mert nem festettem ma eleget  Aztán megtettük a napi kilómétereket még le a városba és vissza.Szóval fáradtan ,de élek és igazság szerint szeretem ,amikor mindig dolgom van..így biztosnem ülök naphosszat a gép előtt.
Pénteken megint barátnőzök ..ő most Ausztriából jön hozzám..már nagyon hiányzik.Eredetileg úgy volt,hogy csütörtökön itt alszik és pénteken megy...még szabit is kivettem volna neki..de úgy tűnik nem jönnek hamarabb szóval most szomorú vagyok nagyon.:( Na meg nadrágot akartam neki varrni..két óra alatt az kicsit nehezen megvalósítható én úgy érzem.:/
Ui.:Holnap nosztalgia járat és 3-as beszélgetés lesz Kykkyvel és Renccsel... és most tök izgatott vagyok előre *-*( most hülyén érzem magam..valószínűleg csak ők olvassák a blogom..ők meg u don't say fejet fognak vágni ennél a résznél...hmmm)
Páááá
Sayu




2 megjegyzés:

  1. U don't say fej helyett hatalmas mosoly és röhögés :DD
    Amúgy én is tök izgatott vagyok (de miért? xD), rég csináltunk ilyet :D Már készültem is egy meglepő témával! :D

    VálaszTörlés
  2. ja jól van xD
    biztos ezért ..és most még inkább kíváncsivá tettél >_< :D

    VálaszTörlés