2014. augusztus 13., szerda

Karácsony zöld

Nem érdekel ha nem létezik ilyen szín..a körmöm akkor is ilyen. xD

Áá tegnap megvolt a chatelés.Szerintem jól sikerült én élveztem..bár valamiért olyan érzésem van,mintha én pofáztam volna összevissza a legtöbb zöldséget...utólag is pardon de legalább nosztalgiáztunk egy jót..és remélem a közeljövőben találkozunk ^_^

Amúgy a tegnap az nagyon viccesen jött ki.Nem volt elég ,hogy a melóhelyen a hajamba kentem a festéket.Nem volt elég ,hogy felvágtam az ereimet majdnem ,egy boltban csak azért ,mert én a vasrácson keresztül tudom kivenni a kekszet a pultból 3szor mellesleg xd...sorra jöttek a szerencsétlenségek.Úgy volt,hogy ma jön a Nyomim..hát nem...úgy volt,hogy akkor találkozunk hát nem...jó... akkor úgy volt,hogy lehet megyünk sátrazni hétvégén..HÁT NEM.
Közben a srác csáfesz xd ,akivel mennék koncertre  és aki miatt anyum elengedett fekvő gipszet kapott.Jó gondoltam semmi baj csak nem tudja meg szépen megúszom..kis hazugság is belefér esetleg..de nem én BALGA nem kikotyogtam?:| Jóóó ,hogy miért az egy hosszú történet ,de csak később jöttem rá ,hogy teljesen fölösleges volt.
Nos és a legvégső döfések..amik a már miért is ne kategóriába..mert ugye a baj meg a balszerencse is csőstől jön... kiderült ,hogy a legjobb barátnőm ,aki jött volna hozzám Ausztriából és itt aludt volna nem jön... max. pénteken 2 DARAB órára..igen KETTŐRE :| Na és mivel ő délután jön..de én már elígérkeztem valakihez aludni..inkább lemondom az illetőt a két darab óra miatt..miközben ugye oda is nagyon szívesen mentem volna. Hát jó. Azt hiszem felfogtam.Mindent múlt időben írtam vajon..vagy ugrálgattam ááá nem érdekel a tegnapi nap igazi átok volt a számomra.:(


A mai nap egész jól telt ehhez képest viszont.A munkával hamar végeztünk...az egyik srác még hívott pancsolni is mára..mert,hogy csak a haverjaival megy és elég gáz ha van új motor meg hasonlók ,de nincs csaj...de én nem preferáltam az ötletet szal visszautasítottam azzal a lendülettel. De jól esett egyébként..ezt csak így egoistán megjegyzem magamnak...xD Utána hazajöttem végre lezuhanyoztam magamról (a sok festéket ...mert persze magamat festem főleg..:'D) Aztán anyával lementünk a városba és kaptam egy pólót meg kinder maxi kinget amit úúúgy megkívántam mert olyan régen ettem..és ti el sem tudjátok képzelni,hogy az most mennyire jól esett.Aztán mióta hazaértünk mentalistázom szóval most folytatom is ...
Páááááááááá
Sayu

2 megjegyzés: