2014. augusztus 16., szombat

A főhős szerelmét...

Pörgetem végig az albumokat A koncertre...és minden egyes számot ordítani fogok az első sorból.:)Szóval ha minden jól megy nem lesz hangom 30-ára.
Tegnap kezdtem el írni igazság szerint ezt a bejegyzést..deee kikapcsolt a gépem csak úgy..és én is eléggé szarul lettem szal nem fejeztem be.
Találkoztam a barátnőmmel és jó  két órát töltöttünk együtt..ááá már nagyon hiányzott..de nagyon valószínű,hogy legközelebb csak jövőre találkozhatunk.:( Ez eléggé elszontyolít..nem akarok erre gondolni.
Ma főleg takarítottam,meg ilyesmik...folytattam a mentalistát...álmodoztam.:)
Holnap lehet jön a Nyomim meg a jövőhéten lesz lehet valami féle sátrazás...na meg közben kiderült,hogy az egyik helyi bandának is lesz koncertje a közelben szal..tyűűű nem tudom hova mehetek majd el.:/
Amúgy ma olvastam egy elég érdekes cikket a Psziché (van ilyen?) magazinban.Két illetőt interjúztak meg,hogy mit gondolnak az életükről meg ilyesmi.Az egyik egy orvos volt a másik színész.Annyira jól kilehetett venni az életfelfogásukat és azt ,hogy mit gondolnak róla,hogy ez hihetetlen..s bár eltérő gondolkodással rendelkeztek végül mindketten ugyanarra a közös nevezőre jutottak.Nem vagyunk robotok..vagy hangyák a sokaságban.Időt kell szánni önmagunkra ,élnünk kell. Kb ezt a következtetést vontam le..teszett a cikk lehet majd egyszer megkeresem és belinkelem..szerintem érdemes elolvasni.
Jajj ezt a képet nem hagyhattam ki..olyan jót mulattam rajta..:'D
Páááá
Sayu




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése