2014. augusztus 19., kedd

Meddig tart...

Na szóval,már tegnap rittyentettem volna valami bejegyzést...de napszúrást kaptam,úgyhogy mielőtt még kidobtam volna a taccsot elmentem aludni..:S
A tegnap miatt,az újabb napszúrást megelőzvén vittem egy sapit...vagyis annyira nem egyet..hanem A kis sapimat ,amit tavaly is használtam.Szép matyó hímzéses...nekem nagyon tetszik,de valahova a szekrényem mélyére került...úgyhogy mire előkerült az egy kész szenvedés volt.DE a fejfájás és hányinger kombó rávett ,hogy mihamarabb előkerítsem.:')
Ma 3 játszótéren is jártunk..de alig festettünk...csiszoltunk egy csomót..de szinte nem csináltunk semmit az előző napokhoz képest...de nem volt bűntudatom..elégtételként fogtam fel a tegnap miatt.Meg ma be kellett menni a hivatalba és papírokat aláírni...meg majd be kell menjek a NAVhoz...nincsen kedvem..egy lusta dög vagyok.
Vasárnap meg jött a Nyomim..de csak olyan 3körül mert aludt kb. 1-ig és után a meg otthon segédkezett..de én meg reggel siettem dolgozni ,úgyhogy nem igazán repestem...telhetetlen vagyok..sajna..:/

Apropó már régebben is elakartam kezdeni egy könyvet...történetesen az Esti Kornélt..mert voltam egyszer interjúzni egy anyanyelvi versenyen,ahol jeleneteket adtak elő a könyvből és nekem nagyon tetszettek..de sosem jutottam el idáig..de most,hogy megyek öhm koncertre..hát elkezdtem.Eddig nagyon bejön.Majd lehet lesz belőle kis kritika..de még megálmodom.

Szombaton amúgy lelkiztem az egyik munkatársammal...ma is egy másikkal...azt hiszem hivatalosan is előléptetem magam lelki szemetesvödörnek..na jó azért nem zavar annyira ez a dolog..örülök,hogy megbíznak bennem.:)

Ui.:Fogalmam sincs mennyire lett értelmetlen a szöveg,mert sokáig írtam nagy szünetekkel.Na mindegy jó éjszakát.:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése