2014. augusztus 21., csütörtök

Zűrhajón


Na szóval minden bejegyzésemet vajon úgy kezdem,hogy na szóval?! hmmm  tegnap augusztus 20 minden szipi-szuperül ment.Felkeltem olyan 8-9 körül..sütit akartam sütni ...deeee nem jött össze.Egy tortát akarok csinálni..,de hogy kinek és minek azt nem tudom.:D Önként jelentkezőt kell keresnem.
Ja de ha mást nem is a nővérkémmel sütöttem palacsintát.Aztán találkoztam a Nyomimmal.Néztünk pár FMA-t meg valami Zűrhajó című filmet...de én úgy lefáradtam tőle...a végére maradt a Mulan persze amit legelőször akartam megnézni..és azon bealudtam...jó meg még előtte is volt valami hosszú című film..de annak a végére is bealudtam.:$ Jó lehet velem filmezni...na mindegy..amikor a Mulanra felkeltem és elkezdtük nézni...megkaptam a beszólást,hogy a jó kis vígjátékokon nem nevetek semmit...bekapcsol egy mesét és voálá máris kacarászok.
Aztán ma reggel eleredt az eső..szóval elfutottam a zuhéban aláírni a melóhelyre..aztán vissza..aludni tovább.Meg vettem kaját stb.mikor visszaértem kicsit fordított házaspári hangulatban éreztem magam...én vagyok a férj aki jött haza a munkából ..meg hozott kaját..öhm ez bizarr..de jól volt ez most így.:D
Holnap remélem eltudok menni a melódiákhoz...szeretnék év közben is dolgozni valamit..árufeltöltés hetente egyszer jól jönne.Hiányzik az edzés és nagyon szeretnék járni...:/
Na meg ma jól megharagudtam anyura...félek..így holnap nem fogok kapni pénzt a regisztrációhoz...huuhh.Na mindegy lassan alszom és lesz ,ami lesz.:)


2 megjegyzés:

  1. Én jelentkezem a tortáért! :D :D Nekem bármikor süthetsz, bár az elküldése kicsit neccel lesz, de megoldjuk... Vhogy... xD
    Megnyugodtam, hogy nem csak én vagyok így a filmnézéssel. Általában mindig vmi elvileg "kurvajó" filmmel kezdünk, aztán 20 perc alatt megunom és elkezdem piszkálni az embert, aki végül leállítja a filmet és keres vmi mesét. xd Múltkor Némó nyomában-t néztünk. :'D

    VálaszTörlés
  2. Jeeeeah xD okes ha megyek mondoconra viszek valamit :D
    Helyes igy kell ezt csinalni xD a mesek mindig jok es sose csalodsz bennuk :')

    VálaszTörlés