2014. augusztus 23., szombat

Zombi statiszta vagyok...

Ja nem csak meóztam' ja mégsem..akkor játszottunk a festékkel.Jó nevezhetjük pazarlásnak is..deeee nem ez nem volt az.Melóztam épp amikor az egyik srác megszólta,hogy lehetne a körmöm olyan színű mint a festék amivel dolgozunk..végül addig legyeskedett míg össze nem mázolta körmöm.Ekkor Zsófi beindult az ecsettel a kezében..már jediset játszottunk ..mikor már kardozás lett belőle.Szóval akkor én már nagyon kacagtam ő összemázolt engem én meg őt..nos nekem a kezem lábam mindenem olyan volt..én meg cukin neki csak a karját festettem össze.Meg a kezem amúgy annyira jól sikerült mintha valami zombis filmből szöktem volna el szóval azt nem mostam le...végig császkáltam vele a városon a sráccal egyetemben... csak semmi feltűnési viszketegség és mikor haza értem gyors lefotóztam..hát ím lássátok..:
Nagyon jó móka volt..megérte.xD

Aztán haza értem és elterveztem,hogy majd gyorsan miután megfürödtem elmegyek a melódiákhoz. S előtte anyuhoz...hát öhm mondták,hogy kell 3000 pénz a regisztrációhoz...úgyhogy kicsit bebuktam először  a dolgot remélem hétfőn is lesz esélyem...Mindenképp szeretnék állást kapni év közbenre ,hogy tudjak járni edzeni.Lehet ezt már említettem valamikor..de most pörgök és nem tudom mit mondtam..:')
Aztán haza jöttem...és anya aztán ismét visszarendelt magához,hogy együtt jöjjünk haza...hmmm megérte egyébként mert túrtam egy tök fasza sálat 50ft-ért azt hiszem..vagyis nem sál ilyen kendőszerű pici..és nagyon csinos.Szóval büszke vagyok magamra.Aztán haza jöttünk én egész idáig komolyan mondom hulla voltam.Offrotty...fáradt nyűgös..most meg honfoglalóztam és sakkoztam egyet igen éjfél és egy között és úúgy kipattantak a szemeim ,hogy kész.Ezért is írok most gyorsan egy bejegyzést...hátha ettől majd kifáradok ,de eddig nem érzek semmi ilyesmit.:'D
Holnap korán ...izééé ma szóval korán kelés lesz.megyünk a papámhoz.Aztán majd vasárnap leszek netközelbe..akkor lehet írok egy blogbejegyzést.Esti Kornél lesz remélem terítéken..de mondjuk nem biztos,hogy kiolvasom ha sokat kell segédkezni..na mindegy majd kiderül.:3
Ja apropó...tegnap előtt igeeen azt hiszem akkor rám írt egy újabb levelezni vágyó *_* amint tudtam reagáltam neki és most várom a válaszát.x3
Na valahogy elrakom magamat buncázni...
Pááááááá
Sayu




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése