2014. augusztus 27., szerda

Itt a sáska... hol a sáska

Mondtam már ,hogy nem szeretem az itt a sáska hol a sáska játékot? Tényleg..bemegyek a mellékhelyiségbe,mit látok meg egy sáskát!Na Mit teszek..kifordulok azzal a lendülettel..:'D Visszanézek..mondván engem egy kis sáska nem rémiszt meg...ÉS ELTŰNT.:| Két napig rettegve mentem a budiba..és mikor rátaláltam sáskapajtimra látom,hogy szegény csak 5 lábú...Igazság szerint ennyi volt  a nagy történet..mert után a szóltam anyám pasijának aki belerakta egy gyufásdobozba megszáradni..szal semmi happy end...
 
Beteges és ijesztő egy tekintet nem?!o.o

Hétvégén jártam a papámnál..aki innen 200km-re lakik.Már elég idős (96) de szellemileg teljesen otthon van.Szeretek vele kártyázni meg ilyesmik és mióta meghalt a mama igyekszünk többet járkálni hozzá de hiába...folyton depressziós,félek ,hogy felakarja majd hamarosan adni.:( De azt hiszem jobb kedve lett ,hogy mentünk.Kaptam tőle pénzt ,aminek most kivételesen azért tulajdonítok ekkora jelentőséget ,mert így nem kell majd anyumtól kölcsönkérnem és többet visszaadnom majd neki...a pesti koncert miatt.(Egyébiránt nosztalgiázhattam szinte egész végig..anyum szidta nekem apumat régi jó szokásához hűen...mintha nekem nem lenne elég ,hogy az ő iszik...a másik folytonos negatívitását is hallgassam:()Szóval összességében azért mégsem zárult olyan jól a hétvége...
Közben le is mondták,amúgy a nagy küzdelem árán kikönyörgött koncertet...mármint akivel mentem volna az...egyedül izgi lesz...:c jó nem teljesen egyedül ,de egy gipszelt lábú pasassal (szegénykémxd) mégis nehéz dolgom lesz most még fűzök egy embert..de nem hiszem,hogy sikerül meggyőznöm..na meg senkit sem akarok olyasmire elrángatni ,amit nem szeret...:c
Közben még a napokban berágtam a Nyomimra...most már kb. 3szor ugyan amiatt az indok miatt..pedig már egyszer-kétszer megbeszéltük..talán nem konkretizáltam annyira..és egész 4napja készültem egy nagy kiosztásra..hogy kicsit magába szálljon..hát persze ,hogy nem sikerült...amint megláttam ,minden harag zutty ki a fejemből és üdv a rózsaszínködben :O amúgy megbeszéltem vele elviekben..de ha megint folytatódik,akkor félek a következményektől :c <-- főleg ezek miatt nem írtam most...nem volt  egyszerűen élet kedvem sem...most már van csak még nem az igazi ^^"
 
Mostanság úgy érzem nem tudok leszokni róluk..és már lassan jobban szeretem őket,mint a Vad fruttikat..mik vannak :O
Ui.:Érdemes megnézni a klippet,szerintem különösen érdekes lett és ezért is tetszik még azon kívül,hogy a szám zseniális.:D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése