2014. augusztus 31., vasárnap

Világfájdalmas dal...-és miért nem tudom beilleszteni jútyúbról?!-

Egy utolsó nyári bejegyzés...
A nyár legutolsó pillanataiban...
Mikor aludnom kéne...
Hát jó...
Vágjunk bele.

Igazán esemény dúsan teltek a napok...a koncertre végül nem mentem el...hiába szeretem volna nagyon...sok volt a keverc-kavarc és nem szívesen költöttem volna el ennyi pénzt ,azért a bizonytalanságért ,ami ezzel járt volna.Nagyon nehéz döntés volt..de amikor már pityeregtem egy ideje eszembe jutott,hogy emiatt még fájni is fog a fejem..jó hát akkor inkább nem megyek....bár a szívem azt hiszem sokáig sajogni fog. (míg el nem jutok egyre..nem még tovább..:c)
Aztán összevesztem mindenkivel ,akivel csak lehetett...mindegy ez most túl hosszú és beakarom fejezni a bejegyzést éjfélig..akkor már buncázni kell.ez egy fogadalmam lesz sulira..éjfélnél tovább nem fogok fönn maradni...B|
Pénteken a koncert napján,hogy ne sanyargassam magam és merüljek el az önsajnálatban elmentem önkénteskedni...nem olyan közösségi szolgálat miatt ,hanem mert hívtak és azt mondták SZÜKSÉG van RÁM.Ez akkor rengeteget jelentett szóval elmentem és bevállaltam későbbre is dolgokat.Pénteken este 6-tól 9-ig felállítottunk egy akadály pályát ,ahol a gyerekek triciglizhettek.aztán miután mindenki elment én..xd
azért is vállaltam el egyébként..mert a nyominak nincsen meg az önkéntes munka és gondoltam velem majd lejön és milyen jó lesz ..majd ketten elleszünk...öhm hát..inkább nem mondok semmit..megbeszéltük elviekben a dolgot csak nekem nem volt elég kielégítő a válasza...so close. helyette elhívtam szánt szándékkal az egyik munkatársamat ,akivel tök jól elvoltam..és lássatok csodát most is szétnevettem a fejem...de mégis csak fáj immáron duplán a szívem.:(
Apropó,miközben a hivatalos ügyeket intéztem ott volt a kedvenc tanárom is...aki egyszer csak kijött a szobából és rám kiabált,hogy Zsófia beszélnünk kell.Mondanom sem kell ,hiába a kedvencem egy nagyon szigorú és tárgyilagos emberről beszélünk...(akinek gyakran elfelejtettem cikkeket leadni) szóval akkor épp lepörgött előttem az életem és elkezdtem parázni,hogy ugyan vajon mit felejtettem el..és vajon suli kezdésre meg lesz -e még a fejem? S legnagyobb megdöbbenésemre..nem akart leszidni sőt...bevezetett a magánéletébe és elmondta,hogy elmegy az iskolából.Hát mondanom sem kell mennyire meglepődtem...nagyon nem örültem neki...de végülis sokat beszéltünk legalább fél órát folyamatosan...aztán megölelgetett(na itt ennél a résznél döbbentem le a legjobban) ésésés amíg tényleg nem lesz egy magyar órám nélküle..addig én ezt képtelen vagyok feldolgozni.
Szombaton...apánál ettünk...jött a Nyomim is szerencsére így egész jó volt...bár szegénynek el kellett viselni a részeges faterom..:c Aztán a mai napon sütöttem-főztem feltakarítottam minden lehetséges dolgot a lakásban..és vigasztalásképp vettem magamnak két cuki füzetet a tescoban...Egy repülőset és egy autósat jujj nekem nagyon bejönnek*-* apropó ..ez nem tudom miért vigasztalna...de legalább szépek... vajon használni is tudni fogom őket?!xd na mindegy azt hiszem..talán akkor jobb lett a közérzetem..akkor most már nem érzem...
Ja és persze elmentem a volt sulimba ,ahol most lesz az unokaöcsém elsős...ma hat órakor volt az évnyitó..és a beszéd alatt esett le nekem,hogy holnap tényleg suli ..a szeptember nem egy vicc és nekem tényleg keményen tanulnom kell majd.nagyon negatívnak érzem ezt a nyarat..meg a befejezését is...de mindenesetre legalább a munkát élveztem ,meg az ottani embereket..mégsem mondhatom,hogy tragikus lett volna ez a nyár.Holnap egy új furcsa év vár.El is megyek aludni...
Jóéjszakát és jó sulit holnapra!:c
Pááááááá


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése