2014. szeptember 6., szombat

Levegőt!

Hát tényleg ilyen nagy kérés egy kis levegő?A héten kétszer jöttem haza gyalog zuhogó esőben..de azoktól nem fáztam meg...ám amikor tesi óráról kijöttem és megittam egy burnt már igen.Ki érti ezt?:( Szóval mos itthon ülök egyedül..ma anyum barátjának a családi napjára mentem volna..de így én ezt kihagyom..nagyon rottyon vagyok >< Az allergiám most kicsit alábbhagyott hál az esőzéseknek..de most fáj a torkom és igazi kis takonypóc vagyok..remélem sulira jobban leszek..nem szeretek hiányozni ,mert a bepótlásba fektetett energia még sosem térült meg rendesen...jó mondjuk tavaly gép nélkül még nehezebb dolgom volt..de kitudja mi lesz most..nem rég már kaptam egy kék halált..:'D


Először pofázok egy kicsit a suliról...Na szóval az órarendem majdnem mindennap változik...már nem tudom hányadikat tartottam a kezemben...de ha minden igaz jövőhéttől marad ,ami van..(ami mellesleg az eddigi legrosszabb változat...hétfő-kedd-szerda 9 órám lesz(remélem nem) és 5-re érnék haza mindennap :|)
Aztán idén találkozhattam is 4 óra keretében a kedvenc latin tanárommal.Hát gyerekek..ezt a nőt nem akarjátok megismerni...a tankönyvesek nem küldték meg a tankkönyvemet..de már egyik napról a másikra adott fel belőle nekem házifeladatot... oké,hogy a latin szövegeket a Nyomim elküldte nekem  facen..de könyörgöm még csak szótáram sincs...és akkor ne is beszéljünk arról,hogy 2 éves anyagokat kérdez ismétlés gyanánt...a legszebb az egészben,hogy én latinból már semmit sem akarok.Se nyelvvizsgát sem érettségit(mondjuk közölte velük a néni..hogy semmi esélyünk nem lenne az érettségire...:'D)Szóval az idióta nőci idén és még jövőre is az életem része lesz..izgi...ja azt megjegyezném,hogy most hétvégére nem adott házit...csak tanulni valót..de mentem lepuffantom magam ha arra gondolok mi lesz jövőhéten.Amúgy az egész csoport 4 fős.Feleltetni fog..és szerintem mindenkit lefeleltet...áááá utálom :(
A terveim erre az évre,hogy a bioszt és az angolt fogom nagyon erősen megnyomni! Emeltezni szeretnék majd mindkettőből...azt mondják az angol kicsit könnyebb is ,mint a középszintű nyelvvizsga..néhány részét kivéve.A biosz meg elég nehéz..de talán heti 4 óra (azt hiszem) elég lesz rá.:s (angol az mellesleg heti 6 lesz..4 alapórai és két faktos..:'D)
Jó a sulit túl tárgyaltam azt hiszem.Ennyi már sok volt belőle.

A tegnapom tök jó volt a nyomival voltunk 8 hónaposak..jessz :3 Ezért megbeszéltem vele,ha már ma úgyis megy föl Pestre Osgzni akkor azt az egész délutánt velem kell töltenie..csak előtte elmegyünk az Adóügyi hivatalba...a Polgármesteribe ééés még bérletet és kaját venni. De persze az interneten rosszul voltak fent a kiírások szóval csak bérletet ,meg kaját vettünk(igen itt volt az ominózus burn esete is...:|) aztán meg indultunk volna fagyizni ,amit elterveztünk...de persze ,hogy eleredt az eső...szóval elmentünk hozzájuk..
Ott megint FMAztunk..szerencsére nagyon bejön neki,úgyhogy nem csak miattam nézzük.:3 de hiába mondom neki,hogy külön is nézhetünk pár részt hajtogatja,hogy nem ..csak velem hajlandó nézni és ez olyan cukiiiii *_* Aztán az utolsó buszra néztünk tőlük csatlakozást...igen még jó ,hogy egy városban lakunk..és gyalog egy órányira egymástól..:'D De sok táskával lusta voltam gyalogolni...a buszt elnéztük és pont az orrom előtt ment el..szóval a másik buszomat is lekéstem..ergo maradt a sétálás...esőben jeeee már akkor éreztem,hogy valami nem jó az orrommal és torkommal úgyhogy azt hiszem az a gyaloglás rátett egy lapáttal az állapotomra és ezért érzem magam ilyen ramatyul >< De közben akkor már bementem a tescoba vettem chipszet, amiért járt matrica...unokaöcsémnek legyen..na meg a chipszet nővéremnek hoztam és a barátjának ne éhezzenek otthon.De kiderült,hogy tök fölöslegesen ,mert már jól bezabáltak mire haza értem,úgyhogy én ettem meg a chipszet egy esti filmmel.Asszem Yamakasit néztem vogy mit..elment.

Röviden tömören eseménydúsan telt ez a hét..és bár a felét sem írtam le annak ,amit akartam mégis úgy érzem,hogy egy csomó fölös dolgot hordtam össze...szóval most megyek mentalistázok egy picit a takarómmal..aztán apához lesietek...(na meg veszek egy sport cipőt) mert hát a lyukas festékesem már úgy  érzem nem a legjobb ilyen esős napok esetén..:'D
Így most pááááááááá
Sayu





2 megjegyzés:

  1. Te jó ég! Sajnállak a tanár miatt. :( Emelt angol és biosz?! Aztaaa.... Hát nekem egyik se a szívem csücske. :'D

    Gratulálok nektek és még sokat! :D
    Ja és jobbulást <3 :) !

    VálaszTörlés
  2. Ehhh nem kivanok senkinek ilyen harpiat.>< de koszi az egyutterzest...ha jovohetre lesz jo orarendem mar csak 3szor kell lassam a fejet :3
    Hihi hat az angol az annyira nekem se..de ez a leghasznosabb :')
    Koszonjuk :3 Termeszetesen nektek is...csak valamire mindig elfelejtek reagalni ha egy bejegyzesedhez irok.>_<
    Es kocomon megint :3

    VálaszTörlés