2014. szeptember 12., péntek

Összefoglalás


Haladjunk hát valamilyen időrendben.Igyekszem valamilyen összeszedettséget mutatni a sorok között,de nem ígérek semmit.
Vasárnap megcsináltam a 100 kérdéses menüpontot.Hétfőn volt egy közös lyukasórám a Nyomival.Eljött egy ilyen rokon féleség..aki nem volt túl kommunikaktív.. de legalább a hivatalos ügyeimet(adóbevallás,a munkás igazolás)elintéztem.Hálaajóégnekmárazthittemsosemleszvége.
Kedd? Teljes homály.
Szerda a hét legjobb napja! Bár nyolc órám volt,de a Nyomi visszajött értem félnégyre a 8. óravégére ,aztán együtt mentünk az unokaöcsimért az iskolába.Utána föl hozzánk latinozni.S rájöttem,hogy ez neki nem volt túl kifizetődő másnap kapott egy egyest(Y) én meg nem mert előtte volt egy lyukasom,amiben valamit összedobtam :D...ugyanis a végén semmit sem latinoztunk..pedig én tényleg akartam házit csinálni!:O
Néztünk egy kis FMA-t meg Trollok harczát (Trónok harcát) aztán az éjszakába pofáztuk magunkat.Szeretem az összebújós estéket.
Másnapról annyi rémlik csak,hogy anyum reggel gyönyörűen bemutatkozott...semmi köszönés nélkül berontott és kijelentő módban közölte velem/velünk..hogy nem képzelem,hogy mi majd a bátyámmal megyünk le kocsival...jó tegyük fel,hogy nincs problémám a bunkó megfogalmazással és elnézem a reggeli ordítozást dehogynem van bajom ezzel a stílussal..talán kutyák vagyunk?! de mindezt a jelenetet a busz indulása előtt 3 perccel játszotta le...hát jó..elértük a buszt,de az az napi kiakadási mércém ,már elért egy pontot...szerencsére a nap utána jobbra fordult.
A mai péntek nagyon jól telt,2 órám elmaradt ezért nővérkémmel bejártam a várost..vettem egy csomó kaját filmezéshez meg csak úgy...azaz érzésem,hogy minden fizumat kajára fogom költeni..:'D  no nem baj arra kevésbé sajnálom.
Épp csinálok egy szorgalmi házit irodalomból egy verselemzést összehasonlítással megtoldva..bár most úgy érzem majd csak holnap fejezem be.A két vers egyébként Petőfi:Minek nevezzelek és Radnóti Tétova ódája az utóbbi csoda szép szerintem ,úgyhogy így a bejegyzés végére idézek belőle.


,,S még mindig nem tudom elmondani neked,

 mit is jelent az nékem, hogyha dolgozom,
óvó tekinteted érzem kezem felett.
Hasonlat mit sem ér. Felötlik s eldobom.
És holnap az egészet újra kezdem,
mert annyit érek én, amennyit ér a szó
versemben s mert ez addig izgat engem, 

míg csont marad belőlem s néhány hajcsomó."
Ui.:
Próbálkozom a címkézésekkel.
Éssssssss úristen a legfontosabbat majdnem kihagytam!:O
Elkezdtem nevelni egy alkeszt!:3

Na most jó éjt!
Sayu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése