2014. szeptember 14., vasárnap

Elmegy a hang...elmegy a kép...

Oooo ez a vasárnapi döglés ez kegyetlen...van egy csomó angol és irodalom tanulni valóm..a latinról ne is beszéljünk.S ,most olyan gyönyörűen teleettem magam,hogy semmi kedvem még csak megmozdulni sem..nem ,hogy az agyamat használni..:'D Megkéne tanuljam még a Szeptember végént is..de áááá:(
Most mentünk volna moziba Pécsre meg én még vásárolni is akartam..de a bátyám, lemondta ,mert offrottyon van..:c szal tényleg sehogy sem kifogásolhatom magamnak a tanulást.Utálok tanulni..tudom,hogy megfogadtam,hogy idéntől tanulni fogok de kit akarok átverni?:| Magamat..:'D de olyan szépen elképzeltem..mégsem megy :'D
Helyette ilyen Ki mit Tube-on induló embereket hallgatok s lám micsoda jóságokba botlok..szal náluk le is ragadtam.Sőt most találtam még ilyen Led-deep Bleu Sky-t ,ami tiszta Pet shop boys-os *-*
Na még csak annyit akartam,hogy volt dizi váltás..meg megpróbáltam a cseréket betenni ,de hát még lehet elhasználom a közönség segítségemet..úgy látszik én túl zöldség vagyok ehhez.:|
Felírom,hogy ma mit fogok megcsinálni aztán elköszönök...
1.Visszaköltözök végre régi szobámba :')
2.Megtanulom a verset
3.befejezem az esszét ,amit pénteken elkezdtem:$
4.Rákukkantok csak az angolra..esetleg pár házit...de lusta vagyok rendes órára faktra és még a külön angolra is most készülni .. >_<
5.megnyitom a biosz faktot facen..és elszörnyedek a látványon
6.nem tudom..valószínűleg vége lesz a napnak eddigre :'D

Ciao!<3
Sayu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése