2014. szeptember 21., vasárnap

20. bejegyzés


Na hát elkezdem ezt a bejegyzést is.
Igen megéltüüüüüüük..reméljük a heti lelkesedésem igen sajnos a suli időben jó ,ha heti egy bejegyzés lesz:/ megmarad.Szóóóóval hétfőre nem emlékszem....kedden volt a hajvágás ,festés :3 szerdán nem késtem el az osztályfőnöki órát...volt énekkar is...hát gyerekek...ha megszüntetik a szerda 8. órámat én nem fogok oda bejárni...így bemegyek mert fél órát kell bent lennem...és a buszomra amúgy is kéne várjak majd egy órát..szóval..afféle ingyen ötöst kapok..hisz ha nem járnék be is el kéne lennem valahogy stb. S valóban nincs ének óránk..de a művészetek szinte ugyan ez :'D (ugyan azzal a fantasztikus nővel természetesen B|)
Csütörtökön kemény napunk volt 276 angol szót kellett volna egyik napról a másikra megtanulnom..szóval szivacs volt az egész..ráadásul nem is szavak hanem ilyen kifejezések,hogy nyugdíj pénztár,jövedelem adó..stb. amit tuti sokat fogok használni a jövőben (Y)
No mindegy ,úgyhogy azt a napot a túlélés szintjén éltem meg. Péntek az tök jó volt...szerveztünk a 3 úgymond legjobb barátnőimmel egy közös kis szülinapozást xD vagyis hát..nekem névnapom volt nekik meg szülinapjuk és ezt így összehoztuk.:3 De utána úgy volt,hogy lemegyünk szüreti fesztiválra kicsit..hát nem jött össze...én pedig úgy gondoltam ,majd akkor megyek a barátommal ..aki nem igazán hívott le...csak olyan módon amit én nem neveznék meghívásnak..közben egy barátnőmet igen..szóval a mostani hétvége tényleg a fesztiváloké volt.:'D
Szombaton felvonultunk az iskolával ezen a vacakon...ahol szintén ott volt a nyomi is és én megint csak nem tudtam haragudni..de aztán este végig gondolva a dolgokat nagyon kiakadtam..és ma úgy mentem vele találkozni,hogy hanyagoljuk a dolgot.De ja...meg kéne tanulnom,hogy élőben nem vagyok hatásos.Sok-sok keserves panaszkodás...sírás,beszélgetés után..próbaidőre tettem.Gyengének érzem magam ..és még tanulnom is kell ma szóval ezt a fantasztikusan értelmes leírást ,most befejezem.
Mindenkinek jó hétfőt holnap! ;D
Sayu

Ui.: Nagyon készülök az animeconra.*_*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése