2014. szeptember 27., szombat

Gyümölcs

Üdvözlehelletem!:3

A hét kínkeservesen VÁNSZORGOTT előre..és a péntekem és a szombatom csak úgy supp eltűnt...Szépen gyönyörűsségessen okossan tanultunk és csak tanultunk..először angolul arról,hogy az ember miért házasodnak kik azok a bizonyos hozomány vadászok,hogy jövedelem adó és nyugdíj biztosítás aztán pedig terítékre kerültek alap órai angolon a fosszilis energia hordozók,környezetvédelem,alternatív erőforrások stb. amikről természetesen magyarul sem sok ötletem van..de a fosszilis cuccból sikerült lefelelnem 5-ösre!Szóval kicsit büszke vagyok magamra...de külön angolra még mindig nem írtam házit szóval a holnapi programba már 3 házifeladat elkészítés is benne van ><
Aztán a pénteki napom volt a legsűrűbb egyébként.Hét órám volt..(mert persze megint volt órarend váltás már miért is ne lett volna? xD) Utána 2től-3-ig biológia OKTV felkészítő volt,utána kaptam egy órás szünetet ,hogy pont ne tudjak haza menni és unatkozhassak..aztán felhívtam a nővérkémet és odaadtam neki a táskám,hogy ne kelljen mindenhova magammal cipelnem.Aztán 4-7-ig segítettem a legkedvencebb latin tanáromnak..aztán 7-8-ig beültem a legkedvencebb latin tanárom előadására  semmi kényszerítés nem volt  a dologban ááá találkoztam néhány barátnőmmel igen még ezek után :'D majd mentem a Nyomimmal hozzájuk és utána reggel meg futottunk a végállomásra összeszedni egy srácot ,hogy ne unatkozzon és aztán mentünk MOZIBAAAAA Pécsre :3 Még egy gyereket bevártunk aztán négyen elindultunk..úgy volt,hogy jön egy barátnőm is..de hát ő még szerdán lemondta a dolgot szóval meglepődtem..mert egyébként teljesen függetlenül mentünk volna mi ketten csak aztán a többiek is mondták,hogy épp tervezik az elmenetelt...aztán a kis nyomim letámadta,hogy odafele együtt megyünk a moziban szétválunk és szerintem lehet megijedt..:| mindenesetre ha igen akkor örültem volna,hogy ha szól hogy zavarja a bagázs...na mindeeeegy
Aztán Pécsett még összeszedtük Lacicáááát és jupp mentünk megnézni aaaa aaaaaaa ja Védelmezőt...nagyon gané volt..nekem nem tetszett..nem ajánlom..kivéve a soundtrackokat azok nagyon bejöttek ,de amúgy dög unalom sablon film volt...
Utána miután már megint Szekszárdon voltunk elmentem apuhoz ,ahol jól bezabáltam túrósgombócból..szal a hét nyugisan ,gyümölcsösen zárult(?).Remélem az is marad..holnap anyuék mennek elviekben Ausztriába én pedig végre pihenhetek.
Jóéjszakát <3
"Utópiám..:'D"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése