2014. szeptember 30., kedd

Csodák


Mostanság nincs kedvem frappáns címeket kitalálni.majd úgy is ha megszáll az ihlet nem lehet lelőni.
Mivel szeptember utolsó napja van gondoltam írok egy ilyen tök semmit mondó bejegyzést.Ma feleltem angolfakton... ahol nagyon nagyot günyögtem ,de megkaptam az 5-öst...és voltak akik ezt kifogásolták..(köztük magamban én is..:'D de na azért nem én leszek a legnagyobb ellenző) így ma közutálatnak örvendtem azok részéről ,akik előző órán nem kapták meg az ötöst...Hát jó...az ilyet nem szeretem,de sajt..azok véleménye nem számít ,akik már rosszindulatúak felém.Úgyhogy úgy döntöttem nem érzem magam emiatt rosszul.

Tegnap reggel egy elég furcsa eseményben volt részem a gólyák nem hoztak sütit?!!!!!! nem ,csak az egyik lány ,akit én legjobb barátnőmnek éreztem..kitalálta ,hogy haragszik rám.Mindenkit végig megölelt én meg amikor oda futottam hozzá direkt kikerült...és NEM tudtam miért...aztán kiakadtam rendesen.A többiek faszányosan elmesélték neki,pedig a lelkükre kötöttem hogyha valamelyik kitálal azt széjjel szedem.Hát így a nap végéig megbeszéltük.Félreértette ,amit mondtam és ahelyett ,hogy megbeszélte volna velem inkább besértődött.Úgyhogy ő ,akit a lehető leges legőszintébbnek gondoltam a baráti körömből,aki azonnal megmondja mi a baj inkább napokig magában tartotta...mert jó már éreztem rajta egy ideje ,hogy valamiért haragszik ,de azt hittem rossz a kedve..csak amikor most hétfőn szépen keresztül nézett rajtam esett nagyon rosszul.Nők. -.- Mindegy nem haragszom,csak nem értem.
Aztán,hogy szidjam a férfiakat is. xD így van Zsófia asszonyságnak manapság semmi sem tetszik..:'D
Meg beszéltem azzal a töketlen barátommal,hogy ma 7. óra után a délutáni tesiig együtt leszünk,mert nem sikerült ez tegnap.de ma elmaradt a délutáni tesi és neki eggyel kevesebb órája volt..hát hazament.Küldött  egy smst,hogy bocsi.S akkor én egy szar fizika 2-es dolgozat után állok egyedül az aulában és próbálom feldolgozni az eseményeket.Mindegy..holnap jön...csak nem rég pont az ilyenek miatt akadtam ki,hogy amikor semmi dolga sincsen inkább haza megy mint velem legyen..ez olyan nagyon faszán esik.(Igen csak azért veszek mindent ilyen véresen hisztisen komolyan.:|)
No mindegy az élet megy tovább.Tanulok...felírom megint ide ,hogy mit kéne megcsináljak ,holnapra és azutánra..aztán el is kezdem.

Feladatok:
Angol:-két levél faktra + az a néhány faladat
sima angolra semmi remélem
külön angolra 3 fogalmazás
biosz:ismétlés az eukarióta+ prockaryóta törzsek összehas.,moszatok,társulások...
Oktv feladat lap 2011/12 végig (:'( )
Latin eddigi minden anyag amit vettünk megtanulása...+ a házi
Jó asszem ennyi..felírtam tehát ,amit felírtam azt most meg kell csinálnom...(múltkor félig meddig bejött ,azért próbálkozom most is xD)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése