2014. október 9., csütörtök

"Minőségi" bejegyzés

Igen csak és kizárólag azért lett ez a cím,mivel erről is beszélgettünk Rencsóval és Kykkyvel szombaton! <3
De mezeien haladjunk csak előre az időben semmi előre ugrás...(haahaha persze) de azért megpróbálom.
Pénteken meg volt a báááááál.Igen a kis gólyáknak,táncoltunk sokat.11-kor vége volt s mivel anyáék nem voltak még otthon,nem volt határ ,hogy meddig maradjak...s bár haza akartam menni,hogy másnap azért valahogy kipihenjem magam,de ott marasztaltak és beültünk az egyik helyi öhm szórakozóhelyre vagy ,hogy nevezzem...:'D De kettőkor kb. mindenki megunta...csocsóztunk már csak és akkor haza mentünk..engem az állomásra kikísértek,aztán 2kor bedőlhettem a puha ágyikómba.
Reggel hatkor már kelés volt,mert a pályaudvarról a pesti busz indult 7.45-kor.Természetesen szokásomhoz hűen késve indultam 6.55-kor a 6.45-helyett...így futhattam..(nincs a város egyik végétől a másikhoz normális csatlakozás,úgyhogy gyalogláshoz folyamodtam kora reggel) Éppen beestem a buszra,aztán pajtiztam régen látott Bogimmal.Mindenhol Illuminati jeleket láttunk és csináltunk és tök jól el voltunk.Hiányzott.
Illuminati keksz :')

9.40-re már fent is voltam Pöstön és ím elindultam a 10-kor nyitó vízipipa üzletbe.Kb.10.13-ra ott is voltam mert tök faszán össze köti egy busz az üzletet és a népligetet hálaajóégnek.hiphop meglett a pipa gyors vissza és a nehezebb feladat volt megtalálni a Hungexpot.Na az beletelt egy órába vagy másfélbe biztosan.
Ott taliztam Renccsel és a barátnőjével.Majd nem sokkal később Kykkyékkel is.Megakartam Kykkyt ijeszteni..de mondom mi van ha még sem ő az..akkor kicsit ciki szituációba keveredtem volna.
Egy nagyon jó délutánt töltöttünk el szerintem.Fotózkodtam pár emberrel..így utólag belegondolva jobb lett volna kicsit többel,de nem baj.
Vasárnap Majimmal taliztam,őt is már ezer éve láttam ...jó volt végre nagyokat beszélni és nevetni..ne meg eltévedni az Ázsia center megközelítése közben...és nem azért mert nekem az Újpalota=Újpesttel...ááá dehogy.Mindenesetre bevásároltam néhány hiány cikk lett /volt itthon.Szal boldogan teli szatyrokkal tértem haza a 16.20-as busszal és rajta Bogival...és 19.20-ra itthon is voltam,anya barátja kijött értem ez kedves volt tőle.^^
S ím egy tökéletes hétvégét zártam.
(ennek megfelelően a jin és jang értelmében az utána következő hét elég ganén kezdődött ..de ezt fedje homály koncentráljunk csak a jó dolgokra!:3)
Pááá
Sayu
S a gyönyörűség ,amit Kykkytől kaptam.:3
(+plusz kaptam édes képeslapot ..na meg levelet Rencstől szülinapomra:3)
Az élet csuda jó! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése