2014. november 23., vasárnap

Új monitor

Na gyerekek...a a régi monitoromat vissza kellett adnom..mert az kölcsönbe kaptam csak..szal most egy ideig nem volt gépem.>< De most van szóval hiper gyorsasággal pötyögök is!
Az életem tengődik a szokásos kis medrében...tegnapi jó nap volt..voltunk vásárolni..kaptam egy nacit c: meg a D-mmel Vándorló palotát néztünk...:3 A Cihirot is megnéztük a minap és kérdeztem ,melyik tetszett neki jobban..azt mondta mindegyik egyformán bejött neki.:)

Ja öhm...a változatosságos névtitkosításaimat alkalmazva..az új barátomat D-nek fogom elnevezni..:'D Igen van új..és tudom,hogy gyorsan meg minden...de úgy érzem fölöslegesen sírni nem érdemes,ha nevethetek is.Vele a nyári melóban haverkodtam össze...ráadásul legelőször vele.Bár az első benyomásom mikor még nem ismertem az volt,hogy...bu...haggyuk.Vessünk fátylat a múltra...(oh hisz ez egy tankcsapda dalszöveg részlet *-* rákellett keresnem mert nem tudtam,honnan ilyen ismerős..xd)
Csütörtökön voltam biológia oktv-n...hát én nem is tudom...a biokémiát idén kezdtük el...és abból az 50 pontból szerintem semmi sem lesz meg ,ami annál a résznél volt..:| 70 kéne a tovább jutáshoz..szal már réges -rég lemondtam róla...:/
A mai napra tanulás ,takarítás és csoki evés van a programon...de az utóbbin kívül a többire nincs kedvem..:'D Nagyon fincsi csokim van egyébként...yoghurtos és vannak benne ilyen chrips darabok <3 ahhw íncsiklandó..:3 Kinek küldjek?:P
Most nem írok többet ,mert házit is kell pötyögnöm emberkéknek és nem akarom tovább halogatni><
Pááá
Sayu
Nagyon jó kis számokat találok mostanság..most ezt a depiset osztom meg..pedig boldog vagyok éppenséggel.:3 Na mindegy én ilyen furcsán vagyok összerakva...xd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése