2014. október 30., csütörtök

Konceeeeert!:3

Kezdjük hát el csütörtöktől.Az előttről nem érdemes beszélni.írni 23-a október ugye.Természetesen kötelező lemenni iskolai ünnepségre ki az egyik köztérre..és ha már ének karosnak teCCik lenni ,akkor a fellépés pluszba kötelező.Legalább csak kilencre kellett menni...Aztán kint fagyoskodtunk..izgi volt.
Délután találkoztam a lányokkal és mentünk bevásárolni.Aaaaztán koncert előtt már minden rendben volt.:))
Sajnos a kis borocskámat kitessékelték az ajtón ,mikor a koncertre beakartunk jutni..az nagyon mély sebet hagyott...Utána bent még az előzenekarok mentek..addig csak ücsörögtünk oldalt aztán a vége fele már kezdtünk utat törni ,hogy a koncertre legyen jó helyünk! Nekem lett is a második sorban ugráltam...a többiek kicsit hátrébb..no mindegy kicsik nyernek :DD Mögöttem párszor ment a pogó..és az olyanokat mint én is és nem akartam belekeveredni azokat fogtam meg ,hogy ne essenek el stb.Igaza szentlélek vagyok ><
Aztán miután vége volt a remekséges koncertnek...jött maga a pokol...megengedtem,hogy az egyik barátnőm meg a barátja is nálam aludjanak..vagyis apánál..és mivel apunak egy garzonja van...egy darab ágya is...és a kurvaéletbe pardon* nem éreztem magamat még ennyire forever alone-nak..most dobtam ki a barátom..és erre egy párral alszom együtt..nem vagyok normális.:|
Aki megtalál a képen az nagyon ügye..:D

Aztán vasárnap voltam jótékonysági futáson az egyik volt munkatársammal...jajj el is felejtettem,hogy hogy lehet valaki ennyire jó fej.>< Aztán elhívott moziba is..és japp elfogytak a jegyek... egy ilyen halloweeni mozizás lett volna két vetítéssel és egy kísértet járással..úúú és de fasza lett volna *_* de nem...helyette találkoztunk tegnap is meg ma is:3
Aztán hétfőn még jött három barátnőm,akik itt aludtak pipáztunk és megnéztük az Ádám almáit...nagyon nagyon jó volt az is..csak másnap hamar elmentek...:c
Ennyi lettem volna...csak a pozitívokkal(majdnem xd).
Pááááá

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése