2014. december 21., vasárnap

Ajándékozós banzáj

Húúúúúúúúúú gyerekek ez a hét...igazán érdekes volt..bár még nincs vége..de már annyi minden történt,hogy az hihetetlen..sírtam...nevettem...minden volt.
Hétfőn hát hétfő volt... az utolsó héten ,ugye írtunk mindenből..hát az nap...nyelvtanból írtunk volna..de nem de írtunk matekból (ami hihetetlen nagy karó lesz xd) meg latinból..amire nem készültem semmit és négyes lett :'DD Este meg mentem edzésre ajándékozni..és pont az egyik barátnőmet húztam ,úgyhogy tök örültem :3 (ott úgy húzunk ,hogy nem tudjuk kit fogunk...ilyen csokis gyümölcsös ajándékot kell összeállítani és ennyi :))

Kedden D-ztem...és megvettem az ajándékokat szerdára és csütörtökre...azaz két bögrét ,amiket ilyen porcelán díszítő filccel dekoráltam ki :3 azaz max. csak a mosogatógépbe jönnek le.Az egyiket latinos húzásra készítettem arra ezt írtam:Ebben a bögrében elbújt egy ninja..aki figyeli mennyit latinozol. és a belsejébe rajzoltam ilyen kis ninja szemeket nagyon édes lett :3 A másikra egy kacsát rajzoltam meg ráírtam,hogy Boldog Szülinapot kicsi kacsám! Pár leánnyal kacsatestvérségben vagyok és az egyiknek közülük ,holnap lesz a szülinapja ezért péntekre szerveztünk neki egy meglepetés partyt...nagyon jó volt.:3
Szerdán sima osztályszinten volt ajándékozás...itt az egyik legjobb barátnőmet húztam..aki sajnos tudta,hogy én húztam ...mert amikor húztunk épp filmet néztünk s sötét volt..és az okostónik valami kiemelővel írtál a lapra a neveket és meg megvilágítottam a telefonommal a lapot,és ő még oda hajolt segíteni kiolvasni ki van a lapon.:| S legelőször meg magamat húztam,szóval vissza kellett már egyszer dobjam...
Csütörtökön mentem segíteni előkészíteni ,díszíteni a meglepetésbulit másnapra...meg előtte mivel elmaradt az angolom ,D-ztem egy órát.^^
Péntek ugye a buli nagy napja...hát igen....csináltam a tortát az ünnepeltnek...meg "beszélgettem" sokat anyám pasijával közben...nagyon pozitív élményeket hagyott a kisköcsög bennem.De siettem a buliba ,ami iszonyatosan jól sikerült..az ünnepelt ,hát iszonyatosan aranyos volt és nem sejtett semmit szóval nagyon meglepődött. Én érdekesen éltem meg a dolgokat...dél óta akkor nem ettem semmit szóval elég rosszul volt és aludtam 22-23 óráig aztán felkeltem hánytam és visszafeküdtem aludni még kettőig...de!!! Utána én voltam a legjobban és én vigyáztam a többiekre.Olyan matek logikát tapasztaltam ott...huhúúú na mindegy fölöttébb érdekes volt..összességében jó :D
Tegnap regenerálódtam főleg..azaz szaggatva 2-3 órákat bunciztam...majd elmentünk apához ahol végre ÉTELHEZ jutottam megjegyzem előtte lévő nap délben ettem utoljára azaz kb. 32 órát töltöttem kaja nélkül...fúúúúúúú soha többet még egyszer >< Apánál még ott voltunk legalább este tízig és utána indultunk el..és természetesen elkezdett félúton ömleni a jégeső szóval kicsit megáztunk.:'D De hazaértünk és felvotlam pörögve szóval,cseteltem sokáig :D
Ma sütöttem sütit,elmentem D-hez...akinek valami van a térdével...és nem ment ma orvoshoz...mert majd máskor..szóval holnap elrúgdosom odáig...
Na kb. ennyi amit gyorsan leakartam írni!
Sziasztok jó szünetet,remélem még jelentkezek :3
Páááá Sayu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése