2014. december 12., péntek

Szombati suli...

Szóóval a hétnek megint vége LENNE ,ha nem tartanának szombaton egy szerdát... -.- olyan jó,hogy rengeteg iskolában megtudják oldani,hogy értekezlet legyen,de nekünk pont nekünk meg kell tartani...:3
Amúgy a héten nem sok semmi történt.

Hétfő elrohant,bár edzésen megszidtak...eléggé beteg voltam még..és semmi kedvem nem volt mozogni sem szóval...s megkaptam/tuk ,hogy ez így nem állapot ez nem edzés minek jövünk ide ha nem csináljuk rendesen stb. Kicsit szarul esett mert én azért komolyan veszem..de levegőt se kaptam..nem ,hogy még gyorsan mozogjak is.:X
Kedd is elrohant,délután végig D-ztem és ha így folytatódik akkor a végén szerelmes leszek ^_^ De azért még óvatos vagyok..férfiak egyformák mind .(tudom erre szokták mondani,hogy talán nem kellett volna mindet kipróbálni xd)
Szerdán szenvedtem nagyon...estére már a hányinger fejfájás végtagfájások kerülgettek...és nagyon rosszul voltam...szóval egészen korán lefeküdtem még kilenc előtt és félhétig meg sem mozdultam olyan mélyen aludtam..de nem hánytam és mehettem suliba...és a legszebb,hogy még most is izomlázam van ettől..meg a belsőszerveimnek is..:| vagyis nem tudom csak olyan érzés..izgi :D
Csütörtökön megtartottam a biosz előadásom...és sziporkáztam a szó viccektől...(felgáborító,a halak hallhatatlanul haladnak a halálba,a pipik nem csípik egymást és hasonlók...eltap az autó..keverjük az angolt  a magyarral ..jajj de fájok xd) Meg vízszintes rúdtáncoltunk tesin(felemás korlát) imádom *-* igaz ,hogy egyedül nem meg..de tök poén rajta lenni :3
Péntek ja igen ez ma volt...ma megírtam egy töri TZ-t..túl éltem a latint..ja azt kihagytam,hogy a latin tanár kiakadt ,hogy nem tudunk fordítani ezért csütörtökről péntekre feladott egy csomó fordítást..tök logikus ,hogy ami nem megy azt erőltessük...és nem csináltam meg..és nem lett hiszti...szóval örülök a fejemnek :D
Meg ma barátnőztem nap végén az jó volt már nagyon hiányzott.
Szurkoljatok,hogy a holnapot kibírjam és D-zhessek.^^ Én is szurkolok minden velem szenvedőnek..:/
Páááá
Sayu

2 megjegyzés:

  1. De kipróbálnám a felemás korlátot *-*
    És remélem túlélted a napot :D

    VálaszTörlés
  2. ti nem felemásoztok?!:O atyaég...pedig az a kedvenc részem kb. a talajtornában..a többit nagyon utálom is de az az iszonyatosan poén:D megpróbálok keresni egy videót,hogy mit csinálunk rajta ^^
    https://www.youtube.com/watch?v=iMm3LnIrdGc
    sacc ezeket csak segítséggel :D

    VálaszTörlés