2014. december 7., vasárnap

Egy decemberi bejegyzés

Na emberek..hát valamiért olyan jól keltem ma ,hogy az hihetetlen..igaz,hogy 11.15-kor és igaz ,hogy nem így terveztem mert rengeteg tanulni való van..de olyan jó kedvem van.:33 Tegnap megnéztem a Legenda vagyok-ot mert mindenki orrba-szájba dicsérgette...nem akarom őket elkeseríteni ,de kb. pont erre számítottam a filmben szal annyira nem volt nagy durranás.:c
Aztán ma meg kell csinálnom minden házit stb.-t keddre is..mert hétfőnként félnyolcra érek haza szóval neki is láttam most a biosz faktos kiselőadásomnak..imádom..igen mert etológia és azonbelül az állatok kommunikációja ^_^ Így ezzel együtt remélhetőleg meg lesz a négyes faktból..xd de nem ezért szeretem,hanem mert tényleg érdekel.
Meghallgattam és nagyon bejött...meghallgattam az eredetit és hánynom kellett.:|
Tegnap is jó nap volt,minden takarítással végeztem és utána mentem le az unoköcsimmel apumhoz,aztán kaptam egy rohadt jó bakancsot karácsonyra és utána D-ztem...Bár nagyon hamar elment így a nap..sőt a hétvégék mindig nagyon sietnek és ezt nagyon nem szeretem...
Aztán most,ha így lepötyögtem a dolgaim megyek csinálok csöröge fánkot..még sosem csináltam..szóval remélem finom lesz.Szóval amit csak lehet tanulást halasztok későbbre estére...olyan jól kialudtam magam,hogy most úgy érzem enyém a világ.:3
Amúgy a héten kb. mindenki lebetegedett körülöttem...először az egyik másik majd harmadik barátnőm(a kis csapat akikkel lenni szoktam) aztán a padsorunk fele...anya is idehaza..a  nővérem is...aztán péntekre én is elég szarulé lettem fájt a torkom meg minden..de énekkari fellépésen ott kell lenni (különben az énekkarvezető kinyír ._.) szóval ott már én is elterjesztettem a kórt...de még aznap este pálinkáztam egy kicsit és reggelre elmúlt minden bajom..most kicsit taknyos vagyok..de csoda is lenne ha nem lennék.
Pááááááááá
Sayu
Őszintén kicsit félek visszaolvasni a bejegyzést....szóval az értelméért valószínűleg nem sok van nem vállalok felelősséget!:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése