2014. december 29., hétfő

Váltás

Gyorsan lecseréltem a véres hátteres dizit...hát ez most elég ergyára sikeredett..na mindegy annyira nem érdekel most csak a régit meguntam.:D
Tengetem napjaim...semmit tevés van a köbön...ma vagyok két hónapos a D-vel és utána meg névnapja lesz (huhuúúú micsoda néveltitkolós módszereket alkalmazok x3) és még szilveszter is lesz...de valószínűleg nem találkozunk,szal le vagyok törve egy kicsit nagyon...
A minap össze is vesztem vele..nem jó ez az itthoni bezártság...nem tesz jót nekem.
Elkezdtem egy könyvet a Halálszünetet..remélem befejezem (nem kötelezőt kéne olvasnom? neeeem azt nem) (Egyébként elég aktuális olvasmány...arról szól most csak ilyen kedvcsinálóként mondom,hogy Szilveszter éjfélt megüti a harang és egy országban megszűnik a halál...hiába vannak balesetek az emberek nem halnak meg stbstb.)


Feladtak valami filmet etikára is plusz egy oldalas eszét hozzá...de hát a gépem nem akarja nagyon betölteni ,úgyhogy fogalmam sincs ,hogy szeretném azt megnézni...
Na mindegy a mainap az most ilyen...meg ez az év is csak teljen el...és hadd kezdjem pozitívan a következőt.^^ -->A desing is most erre utal.
Holnap a lányokkal találkozom,mekizünk vagy mézesmadzagba megyünk (kávézóssütizős hely) és szerintem halálra zabáljuk magunkat xd
Na páááááá
Megyek döglődni...enni ,olvasni :)
Sayu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése