2015. január 10., szombat

Szombati suli 2.0

(valójában már 3.0 lenne de a legelsőről nem írtam)
Hogyazajóédescifrásbárcás stb. jelzőkkel is illethetném a napot.DE ma D-ztem szóval jól végződött a nap.Csak hát szegényke tök lázas volt...megnéztük a Csodagyereket..és kiderült,hogy már mindketten láttuk csak nem akartunk róla szólni a másiknak, mert biztosak voltunk abban,hogy a másikat érdekli xdd
Amúgy ma még írtam egy javító matek tz-t...hát jobb lesz ,mint az előző ,de még mindig nem elég jó :( szóval úszott a félévi négyesem...meg a latin tanár mindenképp irattatni és feleltetni fog a jobb jegyért...de abból meg nem akarok javítani :|

A hétfő elrohant...szar volt mert nem fűtöttek egész szünetben a suliban és az első két órában irodalom esszés érettségi dolgozatot írtunk...:/de az edzés jó volt nagyon..a délutáni angolokhoz egyre kevesebb kedvem van..:(
A kedd az hihetetlenül jó volt az órák hamar elmentek nem is tudok rá visszaemlékezni,hogy mi volt...és egész délután D-ztem meg elkezdtük a Nauszikát..de annyira nem jött be szal nem néztük végig...:/ na meg a címet átköltöttük mindenre már kb... a kedvencem az volt amikor megszólalt,hogy "Zsaofika kérsz egy pauszikát?xd"
A szerda az hát elég ergya volt...keveset tudtam csak aludni mert a következő napokban dolgozat hegyek vártak...
Pénteken angol korrepet tartottam az egyik barátnőmnek...hát másfélóra alatt két ige időt vettünk át szóval még lesz ilyen ...megbeszéltem vele.:)
Ma pedig szombaton...matek javítót írtam ...de ja inkább többet nem írok róla..fedje örök homály :|
Igazából...egy napom van mindenre fáradt vagyok mint a fene..és még ezer egy dolgom van hátra...most csak ekkorára sikerült ez a bejegyzés...amúgy öröm van és bódottá ^^
legyetek jók egyetek sokat! :*
pááá
Sayu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése