2015. szeptember 20., vasárnap

Run boy run

Úristen...te jó ég....mennyi minden történik két hónap alatt...például a gépem annyira nem bírja a meleget ,hogy bejezést se lehet írni?!Igen most sem onnan,hanem a nővérem laptopjáról írok egy ripsz-ropsz bejegyzést.
Augusztusban jártam Kolozsváron,Avicii koncerten..ami nagyon jó volt tényleg imádtam..az első órát egészen addig ameddig ismertem a számokat...utána elég gyengére sikeredett no sebaj...Amúgy olyan tömeg volt ,hogy az velemi hihetetlen...mindenkihez hozzá simulhattam..és mivel pici vagyok el is taposhattam...ez egy gyönyörletes élmény volt :'D
Akkor ezek után végigdolgoztam a nyarat.Két hisztis picsával...az egyik pont az osztálytársam volt ráadásul akit ez idáig és ez után sem bírok...voltak incidensek de összességében jól telt.
Az osztálykirándulás is megvolt..Pesten jártunk...aminek semmi értelme nem volt ...mert csak befizettettek velünk rengeteg pénzt és ahol belépővolt(terrorháza,nemzeti múzeum) ott voltunk háromnegyed órát...amennyi idő alatt körbe sem nézhettem..DE a Westendbe eltölthettünk 3 egész órát...:/ utána én még fent maradtam Pesten és feljött utánam D is..az jó volt voltunk moziba meg antikváriumokba...meg persze meglátogattam a keresztmamámat,aki már nagyon hiányzott <3
Szerencsére ez pótolta az osztálykirándulsásos borzalmakat...btw egymusicalt is megkellet néznünk és mindenki áradozik róla..de nekem különösen nem tetszett..szóval valószínűleg én vagyok rosszul bekötve.

Jajj közben annyira időrendbe akartam haladni,hogy elfelejtettem megemlíteni,hogy voltam D-vel egy romantikus vacsorám.Augusztus 20-án szóval még tűzijátékot is nézhettünk..volna ha nem fagyok meg és unom a várakozást ...mert nem volt időponthoz kötve a kezdés xd szervezés lvl.Szekszárd.
Na és most ezen a héten volt a névnapom.A lányokkal pénteken lementünk a városba...de csak körbekörbe rohangáltunk a fesztiválon..szóval nekem kritikusnak ez sem tetszett...de szerencsére félegyre éjszaka megunták ők is és elmentünk az egyik barátnőmékhez ,ahol jókat beszélgettünk és nevettünk.:3 Utána másnap itt aludt az én kis nyomim...úgyhogy én épp tanulás helyett blogot írok xd..
Jó megyek is ám..ez röp összefoglaló volt,hogy még élek :D
Napáááá
Sayu
Ui.:épp örömködöm,hogy táncolhatok Dvel a szalagtűzőjén..és az én sulimban is találtam párt magamnak a saját szalagtűzőmre <3 Igennálunk sajna csak belsőssel lehet táncolni..ez olyan szívás :c

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy azért hellyel-közel jól telt a nyarad :) És itt is boldog névnapot neked ♥

    VálaszTörlés