2017. június 11., vasárnap

Visszatérés?

Hol is kezdjem? 2 év blogolást biztos nem fogok bepótolni, meg nem is az a szándékom. Szimplán itt a nyár, 3 nap, és a föld összes szabadideje rám fog borulni. (Bár remélem a két állás ajánlat közül az egyik legalább bejön, amit kaptam.) De persze emellett is sok szabadidőm lesz azért. Úgyhogy elterveztem, hogy azt a plusz hat kilót, amit a kolis jólét adott leküzdöm! Ezek a nagy változások még egy hónapnál nem tartottak nekem tovább...de ha leírom most akkor csak-csak. Bár kitudja. Nem nem leszek negatív mindig csak előre. Ma már kalória számítgatásokat végeztem. Egész jó és biztató eredménnyel. 2 óra sétával sport helyett szabadon. Még apa babgulyás levesével is. Izgi azért. 
Nem hiszem, hogy nagy életmódváltásba akarnék kezdeni, csak a sportot visszacsúsztatni az életembe, meg kevesebb nasit s üdítőt. Na meg az lesz az igazán nagy kihívás, hogy napi 2 liter vizet megigyak. Tudom, hogy nem egészséges kevesebbet, de asszem nem sokszor volt az ,hogy én egyáltalán a két literig eljussak. igyekszem hát egy nagy flakonos vizet mindig magamnál tartani és meginni amennyit egy kacsa se iszik meg...szerintem pedig ennyi a minimum.
Amúgy most ilyen békés közegben tanulgatok. kicsit büszke is vagyok rá, hogy ilyen szép. Kár, hogy azért olyan sok erénye még sincsen. A tanárok többségét azért szeretem. Még két beadandó dolgozatom van hátra az egyik Ishii Fudekoról szól egy japán gyógypedagógus nőről. A másik pedig a homoszexuális orientációjú tanárokról. Mindkettő nagyon érdekes téma, szeretek róluk írni csak egy idő után fogy az ihlet. Jut eszembe egy javítóvizsgám van még hátra és ha az is 5-ös meg ezek a beadandók is, akkor esélyes vagyok ösztöndíjra! 4,55-től járt előző félévben. akkor kerek 4,4 voltam. Most 4,6 körül leszek ha ezek sikerülnek. Bizakodó vagyok nagyon és reméljük elég szorgalmas is. (:D)
Na de majd megírom a fejleményeket a diéta + edzésekkel kapcsolatban. Remélem bírni fogom. (Még jó, hogy most is úgy érzem éhen halok.) 

Napló bejegyzésecske vége

Ui. 92%-os lett a jelnyelvvizsgám ennek szuper módon örülök. Sajnos be is vásároltam egy-két ruhadarabot "jutalomból", meg mert kihíztam minden rövid nadrágom...de persze a jutalom mindig jobban hangzik.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése