2017. szeptember 3., vasárnap

Megint egy vasárnap

Wow, kicsit olyan mintha megint belekezdtem volna a napló írásba.  Még jó, hogy ezt a bejegyzést is elkezdtem két hónapja. :D No de mindegy is. Gondoltam ma már ha lehordott a főnököm a lidlben, itt bíztatom magam azzal, hogy leadtam 4 kilót! Végre sikeres a diétám és a sport is egyben...remélem így is marad...mert lassan adtam le több mint két hónap alatt szóval szerintem így lesz...ezért kicsit lazítok a dolgokon, néha egy kis édességet ehetek xd Néha ez a napi egy valami inkább :D Na igen most ez a poszt arra lesz tényleg csak jó, hogy vidítgassam magam.
Holnap már suli... kezdhetném így is ezt a bekezdést...de nem kell mert én csak szeptember 11-én teszem be először az iskolapadba a lábamat. Hálleluja addig még dolgozhatok valamennyit. Nem sok kedvem van de elég keveset dolgoztam az augusztusi hónapban többet szerettem volna valamennyivel..de így jött ki.
Vettem a fizumból egy fényképezőgépet nagyon jó, Nikon d3300-as imádom <3 Amire ráment minden keresetem szóval igen xd (de teljesen megérte)
Akkor voltam nyaralni a Balatonon is két napot, meg Prágában is négyet. Mindegyiket nagyon élveztem, mert ezer éve nem voltam így nyaralni. Rengetek képet csináltam is...azért kezdtem a felvezetőt a géppel. Nem valami jók, még csak kísérletezek,de mivel nagyobbnak tűnik ez a kis bejegyzésem, beillesztek ide párat.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése